Odkryj nasze zespoły
Dzięki różnorodnym kompetencjom w zespołach Talent Acquisition, HR Operations i L&D dbamy o wizerunek KPMG jako pracodawcy, docieramy do kandydatów, zajmujemy się całym procesem zatrudnienia, wdrożenia i rozwoju pracowników. Budujemy kulturę organizacyjną i wspieramy naszą róznorodność.
Wspieramy procesy księgowo-finansowe. Odpowiadamy m.in. za realizowanie płatności, wynagrodzenia i kwestie związane z rozliczeniami pracowniczymi. Zarządzamy też procesem podpisywania, ewidencji oraz rejestracji umów z klientami i partnerami.
Wspieramy pracowników w rozwiązywaniu problemów technicznych. Rozwijamy nowe narzędzia i dbamy o sprawne działanie sprzętu, oprogramowań i sieci komputerowych.
Wspieramy prawnie wszystkie linie biznesowe KPMG. Przygotowujemy i analizujemy umowy, procedury oraz regulaminy. Odpowiadamy za analizę ryzyk prawnych, doradztwo regulacyjne, usługi compliance, doradztwo w zakresie spraw korporacyjnych i prawa pracy.
Opracowujemy standardy w zakresie bezpieczeństwa, dostępności, integralności i poufności. Wspieramy działy biznesowe m.in. ograniczając ryzyko naruszenia bezpieczeństwa informacji.
Zajmujemy się m.in. procesami związanymi z rachunkowością i odpowiadamy za system zarządzania finansami. Przygotowujemy sprawozdania i raporty dla zarządu oraz raportowanie wyników operacyjnych.
Dbamy o to, aby miło i efektywnie pracowało się w naszych biurach. Zajmujemy się wsparciem administracyjnym naszych zespołów, obsługą recepcji, kontaktem z gośćmi KPMG oraz zarządzaniem powierzchniami biurowymi.
Wspieramy realizację strategii rozwoju KPMG. Zajmujemy się działaniami sprzedażowymi, marketingowymi, a także komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy, raporty i publikacje. Odpowiadamy za kontakty z mediami i organizację wydarzeń merytorycznych.
Poznaj nas lepiej
Pracuję w zespole Learning & Development. Na co dzień wspieram organizację w obszarze wzrostu konkurencyjności w aspekcie zarządzania opartego na wiedzy. Pomagam także pracownikom w działach doradztwa podatkowego w rozwoju ich kompetencji zawodowych. Projektem, który przyniósł mi najwięcej satysfakcji, było opracowanie i wdrożenie szkoleń online, e-leraningów i systemu zdalnego dla 16 krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Anna, Tax Knowledge Manager
Learning & Development
Moim celem jest dostarczanie rozwiązań IT wspierających biznes i działy wsparcia KPMG. Zajmuję się przede wszystkim digitalizacją procesów KPMG w oparciu o rozwiązania typu Hybrid Cloud oraz budową i rozwojem nowoczesnych systemów IT dla naszej firmy. Moje największe wyzwanie w pracy? To zdecydowanie cyfrowa transformacja w oparciu o nowoczesne rozwiązania chmurowe.
Krzysztof, Chief Technology Officer
IT
Cechy i umiejętności kandydata
doświadczenie w danym obszarze zależne od poziomu stanowiska
umiejętność pracy w zespole
dobra znajomość języka angielskiego
zdolności komunikacyjne
dobra organizacja pracy
samodzielność w działaniu
proaktywna postawa
umiejętność priorytetyzacji zadań