Specjalista ds. kadrowych – HR Operations

Lokalizacja

Warszawa

Model pracy

Hybrydowy

Sprawdź nasze wymagania

  • min. 4 lata doświadczenia w obszarze kadr, w firmie zatrudniającej minimum 200 osób
  • wykształcenie wyższe
  • praktyczna znajomość zagadnień z prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, rozliczania czasu pracy
  • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
  • biegła obsługa komputera, w tym praktyczna znajomość programów pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • dokładność, terminowość, samodzielność i zaangażowanie
  • zdolności organizacyjne, umiejętności analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu
  • łatwość w kontaktach interpersonalnych oraz pozytywne nastawnie na współpracę z klientem wewnętrznym
  • mile widziana znajomość obsługi Programów SAP i Płatnik

Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy, w tym sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy
  • monitorowanie czasu pracy, absencji, wykorzystania urlopów wypoczynkowych
  • rozliczanie czasu pracy pracowników zatrudnionych w różnych systemach czasu pracy
  • nadzorowanie badań lekarskich i kierowanie pracowników na badania okresowe, kontrolne
  • wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowych w systemach HR
  • wystawianie stosownych zaświadczeń dla pracowników i zleceniobiorców firmy
  • odpowiadanie na bieżące zapytania pracowników
  • sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr
  • udział w projektach zespołu HR Operations
  • budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi
  • monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i wsparcie przy ich implementacji w firmie

Zobacz, co mamy dla Ciebie

  • pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
  • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
  • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
  • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
  • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
  • flotę samochodową – Twój komfort jest dla nas ważny!
  • udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
  • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
  • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
  • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

Nasz proces rekrutacyjny

2 3 4 Aplikacja online Rozmowa rekrutacyjna Spotkanie z przedstawicielami biznesu Witamy na pokładzie! 1

Poznaj lepiej zespół

Zespół HR Operations w dziale People & Culture realizuje zadania związane z administracją kadrową. Wspieramy pracowników profesjonalną wiedzą na każdym etapie zatrudnienia, dostarczamy rekomendacje do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w firmie, jak i usprawniamy procesy HR wdrażając nowe rozwiązania technologiczne.

Aplikuj!

© 2023 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Więcej informacji na temat struktury globalnej organizacji KPMG można znaleźć na stronie o strukturze zarządczej.