Procurement Specialist

Lokalizacja

Warszawa

Model pracy

Hybrydowy

Sprawdź nasze wymagania

  • minimum 3-5 lat doświadczenia w obszarze zakupów pośrednich
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu przetargów, negocjacji, w tym ustalaniu warunków kontraktów
  • bardzo dobra znajomość procesów P2P
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych, samodzielność
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, umiejętności analityczne
  • dobra znajomość języka angielskiego

Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

  • opracowywanie i realizacja strategii zakupowych krótko i długoterminowych dla poszczególnych kategorii, we współpracy z zespołami biznesowymi, w tym analiza potrzeb, umów, negocjacje i re-negocjacje umów, zarządzanie dostawcami (jak ocena i monitoring dostawców) dla poszczególnych kategorii zakupowych
  • identyfikacja obszarów do współpracy z liderami zespołów biznesowych celem doskonalenia procesów i ustalania nowych inicjatyw zakupowych
  • przygotowanie i prowadzenie przetargów (RFx), analiza i ocena ofert oraz dostawców
  • analiza rynku, poszukiwanie nowych dostawców i ich weryfikacja
  • negocjacje warunków handlowych i kontraktowych oraz przygotowywanie wzorów umów we współpracy z zespołami biznesowymi
  • współpraca z wewnętrznymi departamentami: prawnym, zgodności, bezpieczeństwa informacji dla zapewnienia zgodności z wymaganiami i osiągnięcia najlepszych warunków umownych
  • aktywny udział w procesie zarządzania dostawcami
  • wsparcie procesu składania zamówień i weryfikacja złożonych zamówień w systemie P2P (Procure to Pay)
  • wsparcie procesu zarządzania kosztami, w tym poprawności dekretacji kosztów
  • wsparcie przy wdrażaniu i usprawnianiu procesów zakupowych oraz ich bieżącej obsłudze

Zobacz, co mamy dla Ciebie

  • pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
  • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
  • finansowanie kwalifikacji zawodowych
  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
  • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
  • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
  • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
  • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne

Nasz proces rekrutacyjny

2 3 4 Aplikacja online Rozmowa rekrutacyjna Spotkanie z przedstawicielami biznesu Witamy na pokładzie! 1

Poznaj lepiej zespół

Zespół Central Procurement KPMG odpowiada za optymalizowanie wydatków na rzecz dostawców, minimalizowanie ryzyk związanych ze współpracą z dostawcami, a także za zarządzanie procesami zakupowymi, zarządzanie kosztami i właściwy przebieg procesu od zamówienia do płatności (P2P).

Aplikuj!

© 2023 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Więcej informacji na temat struktury globalnej organizacji KPMG można znaleźć na stronie o strukturze zarządczej.