Procurement Specialist
Lokalizacja
Warszawa
Model pracy
Hybrydowy
Sprawdź nasze wymagania
- minimum 3-5 lat doświadczenia w obszarze zakupów pośrednich
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu przetargów, negocjacji, w tym ustalaniu warunków kontraktów
- bardzo dobra znajomość procesów P2P
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych, samodzielność
- bardzo dobra znajomość MS Excel, umiejętności analityczne
- dobra znajomość języka angielskiego
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- opracowywanie i realizacja strategii zakupowych krótko i długoterminowych dla poszczególnych kategorii, we współpracy z zespołami biznesowymi, w tym analiza potrzeb, umów, negocjacje i re-negocjacje umów, zarządzanie dostawcami (jak ocena i monitoring dostawców) dla poszczególnych kategorii zakupowych
- identyfikacja obszarów do współpracy z liderami zespołów biznesowych celem doskonalenia procesów i ustalania nowych inicjatyw zakupowych
- przygotowanie i prowadzenie przetargów (RFx), analiza i ocena ofert oraz dostawców
- analiza rynku, poszukiwanie nowych dostawców i ich weryfikacja
- negocjacje warunków handlowych i kontraktowych oraz przygotowywanie wzorów umów we współpracy z zespołami biznesowymi
- współpraca z wewnętrznymi departamentami: prawnym, zgodności, bezpieczeństwa informacji dla zapewnienia zgodności z wymaganiami i osiągnięcia najlepszych warunków umownych
- aktywny udział w procesie zarządzania dostawcami
- wsparcie procesu składania zamówień i weryfikacja złożonych zamówień w systemie P2P (Procure to Pay)
- wsparcie procesu zarządzania kosztami, w tym poprawności dekretacji kosztów
- wsparcie przy wdrażaniu i usprawnianiu procesów zakupowych oraz ich bieżącej obsłudze
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- finansowanie kwalifikacji zawodowych
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
Nasz proces rekrutacyjny
Poznaj lepiej zespół
Zespół Central Procurement KPMG odpowiada za optymalizowanie wydatków na rzecz dostawców, minimalizowanie ryzyk związanych ze współpracą z dostawcami, a także za zarządzanie procesami zakupowymi, zarządzanie kosztami i właściwy przebieg procesu od zamówienia do płatności (P2P).