Praktykant – Deal Advisory Strategy
Lokalizacja
Warszawa
Model pracy
hybrydowy
Sprawdź nasze wymagania
- wykształcenie wyższe lub status studenta
- zainteresowanie rozwojem w obszarze tworzenia strategii, transformacji biznesowych, optymalizacji operacyjnych
- znajomość języka angielskiego
- dokładność, dbałość o wysoką jakość realizowanych zadań i przygotowywanych materiałów
- umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy
- znajomość MS Office
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- wsparcie członków zespołu w realizowanych zadaniach
- pomoc w przygotowaniu analiz, prezentacji
- nauka i rozwój praktycznych umiejętności
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- płatne praktyki w jednej z największych firm doradczych na świecie
- możliwość sprawdzenia, czy świat korporacji jest dla Ciebie
- perspektywę stałego zatrudnienia na stanowisku Analityka
- hybrydowy i elastyczny model pracy
- współpracę z najlepszymi ekspertami przy różnorodnych zadaniach
- komfortowy start – Twój Buddy będzie wsparciem dla Ciebie w pierwszych miesiącach praktyki oraz pełne wsparcie zespołu na każdym etapie praktyk
- szeroki wybór szkoleń zintegrowanych w ramach platformy Degreed, m.in. szkolenia LinkedIn Learning, certyfikowane szkolenia Microsoft, szkolenia wewnętrzne
- wewnętrzny program rekomendacji – poleć znajomego i zdobądź bonus finansowy
- służbowy iPhone i laptop
- możliwość otrzymania zaświadczenia potwierdzającego udział w praktykach
Czego możesz się nauczyć? (wybrane obszary):
- opracowanie strategii działalności i rozwoju, w tym przygotowanie inicjatyw strategicznych wraz z ich priorytetyzacją oraz przygotowaniem planu wdrożenia
- przygotowanie modelu strategicznego z kwantyfikowanymi działaniami strategicznymi
- weryfikacja bieżącej strategii na skutek działań restrukturyzacyjnych, transakcji, zmian otoczenia rynkowego lub uwarunkowań ekonomicznych oraz wskazanie potencjalnych zmian lub nowych opcji strategicznych w celu maksymalizacji wartości
- przeprowadzanie badań rynkowych, w tym analizy atrakcyjności produktów, rynków geograficznych, sektorów, konkurencji oraz innych uwarunkowań niezbędnych do podjęcia decyzji zarządczych
- analiza kluczowych ryzyk, wymagań oraz kamieni milowych służących do operacjonalizacji wybranej strategii
- opracowywanie planów transformacji, w tym rozwiązania w zakresie zarządzania i kontroli stopnia ich realizacji
- benchmarking wybranych parametrów finansowo-operacyjnych przedsiębiorstwa z innymi podmiotami lub najlepszymi praktykami rynkowymi
- przygotowanie modeli opłacalności do działań i inwestycji, jak również operacyjne feasibility study i due diligence
Nasz proces rekrutacyjny
Poznaj lepiej zespół
Dział Deal Advisory skupia ekspertów KPMG, którzy specjalizują się w doradztwie finansowym i strategicznym. Doradzamy zarówno klientom rozważającym bądź przeprowadzającym transakcje gospodarcze, jak i tym którzy planują restrukturyzacje, transformacje albo zwyczajnie chcą zwiększyć swoją efektywność biznesową. W ramach działu funkcjonują zespoły m.in.: doradztwa transakcyjnego, doradztwa w obszarze finansowania, fuzji i przejęć – M&A, Wycen oraz Strategii Biznesowej:
Zespół Strategii Biznesowej i Transakcji, do którego możesz zaaplikować, zajmuje się kompleksowym doradztwem w takich obszarach, jak:
- Strategia biznesowa - rewizja strategii działalności i rozwoju, analiza i kwantyfikacja opcji strategicznych, operacjonalizacja strategii, analiza ryzyk oraz kamieni milowych służących do wdrożenia wybranej strategii
- Kreowanie wartości - poszukiwanie pomysłów i hipotez na podniesienie wartości firmy. Źródłem tych wartości może być wzrost przychodów, poprawa marży operacyjnej, redukcja kosztów, czy szereg innych usprawnień, jak poprawa poziomu kapitału obrotowego czy optymalizacja poziomu nakładów inwestycyjnych
- Optymalizacja modeli biznesowych - w tym segmentów biznesowych, funkcji, struktur organizacyjnych oraz procesów, itp. Przygotowanie planów naprawczych i transformacyjnych, w tym przygotowanie modeli opłacalności do działań i inwestycji
- Analizy strategiczne - analiza atrakcyjności produktów, rynków geograficznych, sektorów, konkurencji oraz innych uwarunkowań do podjęcia decyzji zarządczych
Nasze podejście może być stosowane na poziomie grupy kapitałowej, korporacji, spółki, jednostki biznesowej lub funkcji w przedsiębiorstwie. Sprawdza się tak samo dla firm międzynarodowych, jak i krajowych; dużych i małych; prywatnych oraz publicznych, a także organizacji non-profit.