Młodszy specjalista ds. monitorowania należności
Lokalizacja
Katowice
Model pracy
Hybrydowy
Sprawdź nasze wymagania
- mile widziane doświadczenie w podobnej roli (praca w call center będzie dodatkowym atutem)
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z windykacją
- dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2)
- swobodna obsługa pakietu MS Office
- umiejętność zarządzania czasem, dbałość o jakość i terminowość
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- miękka windykacja należności od klientów
- kontakt z klientami w zakresie zaległych płatności
- bieżące nadzorowanie terminowości spłat oraz poziomu należności
- współpraca z menadżerami innych działów KPMG w celu efektywnej windykacji należności
- tworzenie raportów; analiza i monitorowanie efektywności prowadzonych działań
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
- finansowanie kwalifikacji zawodowych
- stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- flotę samochodową – Twój komfort jest dla nas ważny!
- udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- drużyny sportowe – rozwijaj swoje pasje i aktywnie spędzaj czas
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
- prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach
Nasz proces rekrutacyjny
Poznaj lepiej zespół
Audit Support Center (ASC) w Katowicach jest działem odpowiedzialnym za kompleksowe wsparcie zespołów audytowych KPMG w Polsce w wybranych procesach badania sprawozdania finansowego oraz w czynnościach administracyjnych.
ASC świadczy szeroki zakres usług, w tym usługi back-office wspierające procesy administracyjne firmy: fakturowanie, windykacja, analiza danych finansowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z zarządzaniem ryzykiem, drafty ofert handlowych oraz umów z Klientami, wsparcie procesu planowania i budżetowania oraz archiwizacja dokumentacji. Oferta centrum wsparcia ulega ciągłemu rozszerzaniu poprzez rozwój istniejących usług oraz przejmowanie nowych procesów.