(Młodszy/a) Księgowy/a – Accounts Payable
Lokalizacja
Gdańsk
Model pracy
Hybrydowy
Sprawdź nasze wymagania
- Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego – centra usług wspólnych lub firmy outsourcingowe, w tym doświadczenie w dziale Księgowości Zobowiązań (procesowanie faktur i not kredytowych, EDI, vendor query, zamknięcie miesiąca)
- Wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub pokrewnych dziedzin
- Doświadczenie w zakresie analizy procesów oraz tworzenia dokumentacji procesowej
- Doświadczenie w zakresie uczestnictwa w migracji procesów do centrów usług wspólnych / centrów kompetencji
- Znajomość systemów ERP (np. SAP, Oracle, JD Edwards)
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
- Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca skuteczną komunikację
- Mile widziana znajomość metodyk Lean i Continuous Improvement
- Mile widziana znajomość systemów PtP, takich jak Basware, Ivalua, Ariba, Coupa, Oracle Procurement Cloud
- Umiejętność pracy zespołowej
- Elastyczność i gotowość do podejmowania wyzwań oraz do nabywania nowych umiejętności
- Dokładność i przywiązywanie uwagi do szczegółów oraz dobrej organizacji pracy
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- Przetwarzanie i wprowadzanie faktur i not kredytowych dostawców zewnętrznych oraz podwykonawców do systemu
- Identyfikacja i odrzucanie faktur i not kredytowych niezgodnych z wymaganiami
- Współpraca z dostawcami w celu rozwiązywania problemów związanych z e-fakturowaniem i udzielanie im wsparcia w razie potrzeby
- Współpraca z biznesem i dostawcami ukierunkowana na analizę i rozwiązywanie sporów dotyczących faktur
- Komunikacja z dostawcami, podwykonawcami oraz biznesem w przypadku, gdy faktury i inne dokumenty przez nich dostarczane nie są zgodne z wytycznymi (m.in. nie są zgodne z wymogami prawnymi, systemowymi, z tzw. zasadą „potrójnej zgodności”, polityką firmy, najlepszymi praktykami)
- Proponowanie oraz udział we wdrażaniu inicjatyw mających na celu zwiększenie efektywności w obszarze przetwarzania faktur, identyfikację obszarów do poprawy i sugerowanie skutecznych rozwiązań
- Wykonywanie zadań ad-hoc w celu wsparcia ogólnych operacji finansowych
- Wsparcie w opracowywaniu nowych produktów i usług oraz w procesie sprzedażowym
- Wsparcie merytoryczne innych członków zespołu
- Wsparcie rozwoju kompetencji technicznych własnych oraz zespołu
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- Pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
- Stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
- Szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- Wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- Program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- Program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- Pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- Prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- Udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
- Wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- Dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
Nasz proces rekrutacyjny
Poznaj lepiej zespół
Zespół SSOA (Shared Services & Outsourcing Advisory) świadczy usługi na każdym etapie transformacji: od stworzenia strategii i docelowego modelu operacyjnego po wdrożenie oraz optymalizację istniejących centrów. Zespół SSOA wspiera przedsiębiorstwa prywatne i instytucje publiczne w poszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych poprzez centralizację, optymalizację oraz automatyzację procesów biznesowych, a także poprzez udzielanie wsparcia operacyjnego naszym Klientom w obszarach takich jak: księgowość, HR, obsługa klienta, zakuoy, globalny łańcuch dostaw.