Manager – Financial Services Regulatory – Adekwatność Kapitałowa
Lokalizacja
Wrocław
Model pracy
Hybrydowy/zdalny
Sprawdź nasze wymagania
- 4-5 lat doświadczenia w obszarze zarządzania ryzykiem lub finansów - preferowane doświadczenie w obszarze adekwatności kapitałowej, zarządzania kapitałem lub zarządzania ryzykiem finansowym
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- praktyczna wiedza w zakresie wymogów regulacyjnych wynikających z CRR / CRR 2, CRD 4 / CRD 5 oraz BRRD /BRRD 2, a także w zakresie zarządzania ryzykiem oraz instrumentów finansowych
- podstawowe umiejętności programowania w minimum jednym z następujących języków/programów: R, SQL, Python, VBA
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pisaniu raportów, przygotowywaniu prezentacji biznesowych oraz opracowywaniu formalnych dokumentów korporacyjnych (m.in.: polityki, procedury, metodologie)
- zdolność kreatywnego oraz nieszablonowego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, wysokie umiejętności interpersonalne (w szczególności umiejętności skutecznej komunikacji i efektywnej pracy w zespole)
- umiejętność samodzielnego wykonywania powierzonych zadań w ramach realizowanych projektów
- motywacja i chęć dalszego rozwoju
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- udział w projektach doradczych z zakresu zarządzania ryzykiem finansowym, adekwatności kapitałowej, zarządzania i alokacji kapitału, a także testów warunków skrajnych
- realizacja projektów doradczych na styku adekwatności kapitałowej, zarządzania ryzykiem, testów warunków skrajnych i technologii
- zarządzanie pracą zespołu
- opracowywanie rozwiązań metodycznych
- sporządzanie pisemnych raportów oraz formalnej dokumentacji (polityki, procedury, metodologie, itp.) w ramach realizowanych projektów
- wsparcie w identyfikacji potrzeb biznesowych, opracowaniu nowych produktów i usług dla klientów KPMG
- przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń, przygotowanie ofert i prezentacji usług doradczych oraz innych materiałów dla klientów KPMG
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- pracę hybrydową (zespół ulokowany jest w Warszawie) lub zdalną – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
- finansowanie kwalifikacji zawodowych
- stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- flotę samochodową – Twój komfort jest dla nas ważny!
- udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
- prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach
Nasz proces rekrutacyjny
Poznaj lepiej zespół
Zespół zarządzania ryzykiem finansowym zajmuje się w głównej mierze doradztwem w zakresie adekwatności kapitałowej, zarządzania ryzykiem kredytowym, ryzykiem rynkowym (walutowym, stopy procentowej, towarowym) oraz ryzykiem płynności, jak również świadczy usługi dotyczące zgodności z regulacjami na rynkach finansowych (Bazylea III, MiFID II/ MiFIR, EMIR, AML, PSD2, itp.). Nasze usługi świadczymy zarówno dla instytucji finansowych (banki, domy maklerskie, TFI, centra usług wspólnych) jak i dla przedsiębiorstw.