Business Support Assistant
Lokalizacja
Kraków
Model pracy
hybrydowy
Sprawdź nasze wymagania
- umiejętność pracy pod presją czasu
- bardzo dobra organizacja pracy
- komunikatywność i otwartość na pracę zespołową
- umiejętność wyznaczania priorytetów i ich efektywne realizowanie
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- samodzielność w wykonywaniu obowiązków
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania ryzykiem będzie dodatkowym atutem
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- kompleksowe wykonywanie procedur z zakresu zarządzania ryzykiem (w tym obsługa baz danych) - w szczególności obejmujące procedurę akceptacji klienta
- weryfikacja i archiwizowanie dokumentacji związanej z zarządzaniem ryzykiem
- wsparcie przy okresowych kontrolach związanych z jakością procedur Risk Management
- weryfikacja i archiwizowanie umów z klientami
- archiwizacja dokumentów elektronicznych, w tym korespondencji mailowej z klientami
- kompleksowa obsługa korespondencji działu TAX Kraków
- bieżąca obsługa administracyjna działu TAX Kraków
- wsparcie zespołu administracyjnego oraz Koordynatora Biura w bieżących kwestiach
- administracyjne wsparcie pracowników biura w Krakowie
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- docelowo praca w modelu hybrydowym, podczas okresu próbnego model stacjonarny
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
- prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach