Business Development Supervisor
Lokalizacja
Wrocław
Model pracy
Hybrydowy/zdalny
Sprawdź nasze wymagania
- min. 3 lata doświadczenia w pracy w roli business development w sektorze usług profesjonalnych, najchętniej w organizacji o charakterze macierzowym
- znajomość metodyk i narzędzi wykorzystywanych w business development – CRM, automatyzacji procesów oceny potencjału klienckiego i ofertowania
- umiejętności analityczne i prezentacji oraz pisania tekstów sprzedażowych
- umiejętności prowadzenia i koordynowania cross-enterprise projektami z wieloma interesariuszami
- doświadczenie w pracy z zespołem – wielozadaniowość, współpraca, elastyczność
- biegła znajomość j. angielskiego
- self-starter z motywacją i ambicjami
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- udział w realizacji kompleksowych działań business development dla poszczególnych linii serwisowych i sektorów (w tym działania go-to-market)
- analizy portfela klienckiego (praca z danymi i przekładanie ich na działania business development)
- prowadzenie pipeline’u sprzedażowego dla poszczególnych zespołów/linii biznesowych
- opracowywanie z klientem wewnętrznym materiałów sprzedażowych, prezentacji; adaptacja globalnych publikacji do polskiego rynku
- współpraca projektowa z innymi Zespołami w Dziale Clients & Markets
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- pracę hybrydową (zespół ulokowany jest w Warszawie) lub zdalną – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
- finansowanie kwalifikacji zawodowych
- stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- flotę samochodową – Twój komfort jest dla nas ważny!
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
- prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach
Nasz proces rekrutacyjny
Poznaj lepiej zespół
Dział Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.