Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i komunikacji

  • Model pracy

    Hybrydowy

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Sprawdź nasze wymagania

    • minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji/ PR i marketingu, preferowane doświadczenie w komunikacji korporacyjnej (agencji PR, biurze prasowym)
    • znajomość rynku mediów i mediów społecznościowych
    • umiejętność sprawnego przygotowywania tekstów (m.in. komunikaty prasowe, treści do mediów społecznościowych, komunikaty wewnętrzne) i ich profilowania
    • umiejętność budowania i utrzymywania stałych relacji z mediami
    • znajomość trendów i narzędzi z obszaru komunikacji/PR i digital communications
    • bardzo dobra znajomość j. angielskiego
    • doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu projektów z wieloma interesariuszami
    • umiejętność analitycznego myślenia, syntetyzowania informacji
    • doświadczenie w pracy w zespole, w trybie wielozadaniowym
    • proaktywność, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • udział w realizacji projektów komunikacyjnych dla wszystkich linii biznesowych firmy
    • redagowanie treści do publikacji w mediach, w tym mediach społecznościowych i innych kanałach zewnętrznych i wewnętrznych firmy
    • aktywne poszukiwanie możliwości ekspozycji ekspertów firmy w mediach, ścisła współpraca z ekspertami
    • monitorowanie i obsługa zapytań dziennikarskich
    • organizacja spotkań prasowych i przygotowanie materiałów prasowych oraz do mediów społecznościowych
    • obsługa komunikacyjna wydarzeń z udziałem ekspertów firmy
    • koordynacja zgłoszeń do rankingów branżowych
    • współpraca we wdrażaniu i koordynowaniu globalnych inicjatyw i projektów wizerunkowych na rynku polskim
    • monitoring mediów
    • przygotowywanie treści do newslettera wewnętrznego
    • prace administracyjne związane z raportowaniem działań
    • współpraca projektowa z innymi Zespołami w Dziale Clients & Markets

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • hybrydowy model pracy
    • finansowanie kwalifikacji zawodowych
    • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
    • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
    • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
    • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
    • udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
    • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
    • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
    • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

    Nasz proces rekrutacyjny

    Poznaj lepiej zespół

    Dział Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.

    Aplikuj
    ©2024 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.