Specjalista / Specjalistka ds. BHP

  • Model pracy

    Hybrydowy

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Sprawdź nasze wymagania

    • wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
    • aktualne uprawnienia co najmniej starszego inspektora BHP i inspektora ochrony przeciwpożarowej
    • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    • dobra znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy, zwłaszcza pracy w biurze
    • biegła obsługa komputera, w tym praktyczna znajomość programów pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), mile widziana umiejętność posługiwania się systemem SAP
    • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
    • komunikatywność, łatwość w kontaktach interpersonalnych oraz pozytywne nastawienie na współpracę z klientem wewnętrznym
    • dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość, samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
    • doświadczenie w wystąpieniach publicznych i prowadzeniu spotkań

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników
    • organizowanie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy i ppoż
    • sporządzanie, prowadzenie i przechowywanie niezbędnej dokumentacji BHP
    • udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego
    • aktualizacja procedur, instrukcji BHP i ppoż, sporządzanie raportów, analiz
    • prowadzenie działań doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
    • monitorowanie warunków pracy, przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych
    • prowadzenie postępowań powypadkowych, ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie dokumentacji powypadkowej
    • monitorowanie zmian w przepisach BHP i wsparcie przy ich implementacji w firmie
    • aktywne inicjowanie i wdrażanie nowych procesów i rozwiązań w zakresie BHP i ppoż
    • odpowiadanie na bieżące zapytania pracowników
    • budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi
    • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie SAP

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • hybrydowy model pracy
    • indywidualne podejście do podnoszenia kwalifikacji m.in. szeroki dostęp do szkoleń oraz programów rozwojowych – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomych do pracy
    • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
    • atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, pakiet kafeteryjny, bony okolicznościowe
    • przyjazną atmosferę pracy, w tym m.in. wyjazdy integracyjne i spotkania zespołowe
    • możliwość zaangażowania się w różnorodne formy wolontariatu pracowniczego oraz program grantowy wspierający zgłaszane przez pracowników inicjatywy

    Nasz proces rekrutacyjny

    Poznaj lepiej zespół

    Zespół People Operations w dziale People & Culture realizuje zadania związane z administracją kadrową. Wspieramy pracowników profesjonalną wiedzą na każdym etapie zatrudnienia, dostarczamy rekomendacje do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w firmie, jak i usprawniamy procesy HR wdrażając nowe rozwiązania technologiczne.

    Aplikuj
    ©2025 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.