Praktyki - Tax Innowacje, Ulgi i Dotacje
zdalny / hybrydowy
Sprawdź nasze wymagania
- wykształcenie wyższe lub status studenta IV lub V roku (preferowane kierunki techniczne, finansowe, ekonomiczne lub prawnicze)
- zainteresowanie tematyką dot. prac badawczo-rozwojowych, innowacji
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność analitycznego myślenia
- preferowana dostępność: 40h tygodniowo (min. 35h tygodniowo)
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- wsparcie zespołu w bieżących pracach projektowych
- udział w przygotowywaniu zestawień, raportów i analiz
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- płatne praktyki
- pracę zdalną lub hybrydową
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- kartę MultiSport – rozwijaj swoje pasje i aktywnie spędzaj czas
- program rekomendacji – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- służbowy iPhone i laptop
- platformę Mindgram – zadbaj o swój wellbeing i rozwój osobisty
- dużo praktycznej wiedzy – będziesz mieć wiele okazji, aby poznać funkcjonowanie biznesu w praktyce
- zaświadczenie potwierdzające Twój udział w praktykach
Nasz proces rekrutacyjny
Poznaj lepiej zespół
Zespół Innovation, Grants & Incentives w KPMG w Polsce doradza strategicznie największym podmiotom w Polsce i na świecie oraz małym dynamicznie rozwijającym się firmom w pozyskiwaniu dofinansowania na rozwój nowych inwestycji, wdrażanie innowacji, działalność badawczo-rozwojową oraz proekologiczną.
Usługi naszego zespołu to kompleksowe wsparcie w obszarze pozyskiwania dotacji, ulg podatkowych oraz Specjalnych Stref Ekonomicznych/Polskiej Strefy Inwestycji: opracowujemy krótko i długoterminowe strategie wykorzystania środków niekomercyjnych, definiujemy projekty, mapujemy koszty działalności rozwojowej, pozyskujemy wsparcie. Prowadzimy stałe negocjacje z instytucjami publicznymi w zakresie definiowania ekosystemu innowacyjności w Polsce.