Praktyki / Junior Digital Marketing Specialist

  • Model pracy

    Hybrydowy

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Sprawdź nasze wymagania

    • znajomość i zainteresowanie obszarami digital marketing (e-mail marketing, SEO, content marketing, web design)
    • dostępność w wymiarze min. 32 godzin w tygodniu
    • status absolwenta/absolwentki lub studenta/studentki min. III roku studiów
    • umiejętności analitycznego myślenia
    • komunikatywności oraz umiejętność pracy w zespole
    • pozytywne nastawienie do pracy
    • skrupulatność oraz zaangażowanie w powierzone zadania
    • otwartość na poszerzanie wiedzy w zakresie praktycznego wykorzystania technologii w marketingu i sprzedaży online
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • mile widziana praktyczna znajomość narzędzi typu CMS, marketing automation, narzędzi analitycznych lub reklamowych
    • dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość HTML/CSS/JS

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • tworzenie i aktualizacja treści stron internetowych
    • przygotowywanie newsletterów
    • ewaluacja prowadzonych działań online
    • monitoring, analiza rynku i działań konkurencji w zakresie digital marketingu
    • wsparcie w prowadzeniu bieżących działań i projektów zespołu ds. digital marketingu

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • płatne praktyki (umowa zlecenie) lub stanowisko Junior Specialist (umowa o pracę)
    • pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • program rekomendacji – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
    • służbowy iPhone i laptop
    • pakiet kafeteryjny, multisport, prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie – korzystaj z tych benefitów jako Junior Specialist
    • platformę Mindgram – zadbaj o swój wellbeing i rozwój osobisty
    • dużo praktycznej wiedzy – będziesz mieć wiele okazji, aby poznać funkcjonowanie biznesu w praktyce
    • zaświadczenie potwierdzające Twój udział w praktykach

    Nasz proces rekrutacyjny

    Poznaj lepiej zespół

    Dział Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.

    Aplikuj
    ©2024 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.