Praktyki - IT Help Desk
Hybrydowy
Warszawa
Sprawdź nasze wymagania
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania podstawowych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
- dobra znajomość systemów Windows 10/11
- dobra znajomość pakietu MS Office 365
- komunikatywna znajomość j. angielskiego
- umiejętność pracy w zespole
- systematyczność i samodzielność
- dyspozycyjność w wymiarze 40h tygodniowo
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- pomoc w przygotowaniu sprzętu komputerowego (w tym obsługa wymian, serwis maszyn, instalacja systemów operacyjnych)
- przygotowywanie i podstawowa konfiguracja stacji roboczych
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego
- bieżące wsparcie IT Help Desk
- prace administracyjno - biurowe w dziale IT
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- płatne praktyki
- dużo praktycznej wiedzy - będziesz mieć wiele okazji, aby poznać funkcjonowanie biznesu w praktyce
- szeroki pakiet szkoleń - korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- Kartę MultiSport – rozwijaj swoje pasje i aktywnie spędzaj czas
- platformę Mindgram - zadbaj o swój wellbeing i rozwój osobisty
- wsparcie Buddy'ego - Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- służbowy iPhone i laptop
- program rekomendacji - zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- zaświadcznie potwierdzające Twój udział w praktykach
Nasz proces rekrutacyjny
Poznaj lepiej zespół
Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych.
©2024 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG
składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką
angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.