Praktyki - IT Help Desk

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model pracy

    hybrydowa

  • Sprawdź nasze wymagania

    • znajomość systemów operacyjnych Windows oraz narzędzi Office 365
    • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
    • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe informatyczne
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników
    • instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania
    • monitorowanie i utrzymanie infrastruktury IT

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • płatne praktyki 
    • dużo praktycznej wiedzy - będziesz mieć wiele okazji, aby poznać funkcjonowanie biznesu w praktyce
    • szeroki pakiet szkoleń - korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • Kartę MultiSport – rozwijaj swoje pasje i aktywnie spędzaj czas
    • platformę Mindgram - zadbaj o swój wellbeing i rozwój osobisty
    • wsparcie Buddy'ego - Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • służbowy iPhone i laptop
    • program rekomendacji - zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
    • zaświadczenie potwierdzające Twój udział w praktykach

    Poznaj lepiej zespół

    Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych.

    Aplikuj
    © 2025 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.