Praktyki – Clients and Markets
Warszawa
Hybrydowy
Sprawdź nasze wymagania
- Student(ka) min. 3 roku lub absolwent(ka) kierunków: ekonomicznych, zarządzania, marketingu lub pokrewnych
- dostępność w wymiarze 40 godzin/tyg.
- zainteresowanie biznesem, marketingiem/digital marketingiem, komunikacją
- znajomość pakietu MS Office (Excel i PowerPoint), mile widziane podstawy Power BI lub SQL
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność tworzenia tekstów
- dobra organizacja pracy, dokładność
- chęć uczenia się i angażowania w różnorodne projekty
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w środowisku biznesowym
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- wsparcie w tworzeniu analiz, zestawień i prezentacji
- research rynkowy, przygotowywanie materiałów informacyjnych i sprzedażowych
- wsparcie w tworzeniu kampanii e-marketingowych
- wsparcie w organizacji wydarzeń biznesowych
- wsparcie w działaniach komunikacyjnych
- wsparcie administracyjne w bieżących projektach marketingowych
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- płatne praktyki (umowa zlecenie)
- służbowy iPhone i laptop
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed, Pluralsight i LinkedIn Learning oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- kartę MultiSport – rozwijaj swoje pasje i aktywnie spędzaj czas
- platformę Mindgram – zadbaj o swój wellbeing i rozwój osobisty
- program poleceń – otrzymasz bonus finansowy za rekomendację znajomych do pracy/na praktyki w naszej firmie
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- zaświadczenie potwierdzające udział w praktykach
Poznaj lepiej zespół
Zespół Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.
PL





