Praktykant/ka ds. jakości danych w zespole CRM - Audit Support Center

  • Model pracy

    Hybrydowy

  • Lokalizacja
    Katowice
  • Sprawdź nasze wymagania

    • umiejętność sprawnego i bezbłędnego wprowadzania danych
    • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
    • podstawowa znajomość języka angielskiego
    • umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy
    • samodzielność, dokładność oraz zaangażowanie w powierzone zadania
    • umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków
    • pozytywne nastawienie do pracy
    • otwartość na nowe doświadczenia i chęć nauki
    • dostępność w wymiarze min. 32 godzin/tyg.
    • doświadczenie w podobnej pracy będzie dodatkowym atutem

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • wprowadzanie i aktualizacja danych w wewnętrznych systemach bazodanowych zgodnie z wytycznymi i standardami firmy
    • monitorowanie poprawności danych oraz identyfikowanie ewentualnych błędów czy niezgodności
    • współpraca z Managerami i Partnerami działu Audytu w celu zapewnienia terminowości i utrzymania wysokiej jakości danych
    • utrzymywanie poufności i bezpieczeństwa danych

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • płatne praktyki
    • pracę hybrydową
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • kartę MultiSport – rozwijaj swoje pasje i aktywnie spędzaj czas 
    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • program rekomendacji – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomych do pracy
    • służbowy iPhone i laptop
    • platformę Mindgram – zadbaj o swój wellbeing i rozwój osobisty
    • dużo praktycznej wiedzy – będziesz mieć wiele okazji, aby poznać funkcjonowanie biznesu w praktyce
    • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
    • zaświadczenie potwierdzające Twój udział w praktykach

    Nasz proces rekrutacyjny

    Poznaj lepiej zespół

    Zespół CRM w Audit Support Center odpowiada za wprowadzanie i utrzymanie wysokiej jakości danych w systemach bazodanowych wykorzystywanych w departamencie Audytu.

    Jeżeli jesteś osobą, która dobrze radzi sobie z pracą na dużym wolumenie danych, jesteś dokładny/a i masz umiejętność skupienia się na szczegółach, ta rola może być idealna dla Ciebie.

    Aplikuj
    ©2024 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.