Junior Support Engineer - Tax Technology

  • Model pracy

    hybrydowy

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Sprawdź nasze wymagania

    • min. 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
    • biegła znajomość języka angielskiego (w tym słownictwo techniczne)
    • doświadczenie w pracy w zespole technologicznym

    Mile widziane:

    • certyfikacja Azure Fundamentals
    • znajomość tematyki e-podpisów

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • support aplikacji webowych (m.in. terminowe i jakościowe udzielanie wsparcia dla użytkowników aplikacji jako reprezenant zespołu supportowego)
    • udział w procesie wdrożenia nowych wersji aplikacji na środowisko chmurowe KPMG (m.in. przygotowywanie wraz z Lead Developerem listy wymaganych modyfikacji do wprowadzenia przez Administratorów środowisk KPMG)
    • współpraca z zespołem Analityków Biznesowych, Deweloperów, Architektów aplikacji i Architektów IT na różnych projektach usprawnień infrastruktury technologicznej KPMG

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
    • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
    • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
    • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
    • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
    • udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
    • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
    • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne

    Nasz proces rekrutacyjny

    Poznaj lepiej zespół

    Obszar Supportu w ramach Tax Technology w KPMG w Polsce – czym się zajmujemy?

    Uruchomienie produkcyjne nowej aplikacji to nie koniec zadań jakie realizujemy w zespole Tax Technology. Konsultanci obszaru Supportu pomagają nowym użytkownikom w płynnym wdrożeniu się w funkcjonalności aplikacji Tax Tech, odpowiadają na zgłoszenia z pytaniami lub potencjalnymi błędami, a także przygotowują dodatkowe materiały wspierające. Dodatkowo Konsultanci Obszaru Supportu ściśle współpracują z zespołem deweloperskim i administratorami środowisk IT nad ciągłym doskonaleniu procesu wdrożeń aplikacji Tax Tech na środowiska KPMG i dostosowaniem ich do zmieniających się wymogów dotyczących architektury IT.

    Aplikuj
    © 2024 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.