
IT Help Desk Senior Specialist - S IT HelpDesk
Warszawa
hybrydowa
Sprawdź nasze wymagania
- znajomość systemów operacyjnych Windows oraz narzędzi Office 365
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym
- komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
- mile widziane doświadczenie w obsłudze systemu zgłoszeniowego ServiceDesk
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe informatyczne
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym
- instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania
- udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom
- monitorowanie i utrzymanie infrastruktury IT
- tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i rozwiązań technicznych
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- pracę hybrydową
- możliwość doskonalenia swoich umiejętności pod okiem profesjonalistów
- szansę na szybki rozwój zawodowy w zakresie IT
- finansowanie kwalifikacji zawodowych – wesprzemy Cię w zdobywaniu kwalifikacji zawodowych i certyfikacji m.in. CISA, OSCP, CPSA, CISM, CEH, CREST i CSSA
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
- prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

Poznaj lepiej zespół
Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych.