Event Junior Specialist - Clients & Markets

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model pracy

    hybrydowy

  • Sprawdź nasze wymagania

    • pierwsze doświadczenie na podobnym stanowisku
    • dyspozycyjność w pełnym wymiarze czasu pracy
    • biegła znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
    • dobra znajomość języka angielskiego, na poziomie min. B2
    • biegła znajomość języka polskiego pozwalająca na swobodne tworzenie materiałów marketingowych
    • wysokie umiejętności komunikacyjne
    • samodzielność w wykonywaniu zadań
    • dobra organizacja czasu pracy, skrupulatność i terminowość w realizacji zadań
    • sprawne działanie pod presją czasu oraz odporność na stres
    • wysoka kultura osobista oraz umiejętność porozumiewania się z innymi w skuteczny i przyjazny sposób

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • kompleksowa koordynacja wydarzeń biznesowych w formule online, stacjonarnej i hybrydowej (np. konferencji, seminariów, webinarów) oraz relacyjnych m.in. poprzez:
      • tworzenie treści i obsługę systemu do e-mail marketingu
      • pracę w systemie CRM
      • obsługę narzędzi webinarowych
      • tworzenie treści i obsługę AEM
      • koordynację podwykonawców
    • koordynowanie umów partnerskich i sponsoringowych oraz kontrola realizowanych świadczeń
    • tworzenie materiałów promocyjnych wydarzeń, w tym tworzenie contentu w social mediach i współpraca z zespołem grafików
    • kontakt i współpraca z poddostawcami
    • administracyjne wsparcie zespołu w realizowaniu projektów wewnętrznych i zewnętrznych
    • prowadzenie reaserchu rynkowego, np. śledzenie nowych trendów, narzędzi, kanałów komunikacji

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • pracę hybrydową
    • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed, Pluralsight i LinkedIn Learning oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
    • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
    • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
    • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
    • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
    • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

    Poznaj lepiej zespół

    Zespół Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.

    Aplikuj
    © 2025 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.