Employer Branding Specialist
Warszawa
Hybrydowy
Sprawdź nasze wymagania
- minimum 5 lat doświadczenia w Employer Brandingu zdobytego w agencji lub obszarze usług profesjonalnych, konsultingu, finansów, bankowości albo IT/Technology
- praktyczne doświadczenie w prowadzeniu działań skierowanych do kandydatów z doświadczeniem
- znajomość kanałów, mediów i narzędzi dotarcia do kandydatów z doświadczeniem, studentów, absolwentów i kandydatów IT/tech
- doświadczenie w organizowaniu eventów
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
- doświadczenie w tworzeniu contentu i prowadzeniu komunikacji online w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- samodzielność w działaniu, kreatywność i proaktywność
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obszarze digital – SEO, SEM, social network ads
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- udział w tworzeniu i rozwoju strategii Employer Branding
- projekty i kampanie rekrutacyjno-wizerunkowe skierowane do kandydatów entry level i kandydatów z doświadczeniem
- tworzenie contentu i zarządzanie kanałami social media
- organizacja eventów skierowanych do kandydatów
- rozwój narzędzi wspierających działania EB i rekrutację kandydatów
- wsparcie obszaru EB digital, w tym kampanie Google Ads, Meta Ads, LinkedIn
- koordynacja programów rekrutacyjno-wizerunkowych
- tworzenie materiałów informacyjnych oraz promocyjnych we współpracy z zespołem graficznym
- śledzenie nowych trendów, narzędzi, kanałów komunikacji oraz monitorowanie rynku w obszarze EB
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- hybrydowy model pracy
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, pakiet kafeteryjny, bony okolicznościowe
- możliwość zaangażowania się w różnorodne formy wolontariatu pracowniczego oraz program grantowy wspierający zgłaszane przez pracowników inicjatywy
- prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach
Poznaj lepiej zespół
W zespole Employer Branding & Employee Experience zajmujemy się budowaniem wizerunku atrakcyjnego pracodawcy wśród kandydatów oraz pracowników. Tworzymy kompleksowe rozwiązania, w tym strategie EB, realizujemy kampanie i programy wizerunkowo-rekrutacyjne. Przygotowujemy materiały promocyjne, zarządzamy komunikacją w mediach społecznościowych, wypracowujemy nowe rozwiązania wspierające rekrutację, tworzymy aplikacje i strony karierowe. Dbamy również o zadowolenie i budowanie zaangażowania naszych pracowników realizując działania z obszaru Employee Experience/Internal EB.
PL





