CRM / Business Intelligence Specialist - Clients & Markets

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model pracy

    Hybrydowy

  • Sprawdź nasze wymagania

    • bardzo dobra znajomość Power BI oraz SQL – warunek konieczny
    • minimum roczne doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych
    • umiejętność tworzenia dashboardów i raportów oraz łączenia różnych źródeł danych
    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
    • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
    • umiejętność analitycznego myślenia, operowania na liczbach i wyciągania logicznych wniosków
    • dokładność i dbałość o wysoką jakość świadczonych usług
    • samodzielność, umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
    • umiejętność przedstawienia złożonych danych w prosty i zrozumiały sposób
    • komunikatywność

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • tworzenie, rozwój i utrzymanie dashboardów Business Intelligence
    • analiza danych sprzedażowych
    • wsparcie przy wdrażaniu narzędzi BI/CRM i integracji z innymi systemami
    • zarządzanie systemem CRM
    • wysoka dbałość o jakość danych w systemach CRM
    • nadzór nad kompletnością i poprawnością wypracowywanych rozwiązań
    • ścisła współpraca z zespołem marketingu wspierającym sprzedaż usług KPMG

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • hybrydowy model pracy
    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed, Pluralsight i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
    • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
    • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
    • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
    • udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
    • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
    • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
    • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

    Poznaj lepiej zespół

    Zespół Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.

    Aplikuj
    © 2025 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.