
CRM / Business Intelligence Specialist - Clients & Markets
Warszawa
Hybrydowy
Sprawdź nasze wymagania
- bardzo dobra znajomość Power BI oraz SQL – warunek konieczny
- minimum roczne doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych
- umiejętność tworzenia dashboardów i raportów oraz łączenia różnych źródeł danych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- umiejętność analitycznego myślenia, operowania na liczbach i wyciągania logicznych wniosków
- dokładność i dbałość o wysoką jakość świadczonych usług
- samodzielność, umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
- umiejętność przedstawienia złożonych danych w prosty i zrozumiały sposób
- komunikatywność
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- tworzenie, rozwój i utrzymanie dashboardów Business Intelligence
- analiza danych sprzedażowych
- wsparcie przy wdrażaniu narzędzi BI/CRM i integracji z innymi systemami
- zarządzanie systemem CRM
- wysoka dbałość o jakość danych w systemach CRM
- nadzór nad kompletnością i poprawnością wypracowywanych rozwiązań
- ścisła współpraca z zespołem marketingu wspierającym sprzedaż usług KPMG
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- hybrydowy model pracy
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed, Pluralsight i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
- prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

Poznaj lepiej zespół
Zespół Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.