Business Development Junior Specialist - Clients and Markets​

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model pracy
  • Sprawdź nasze wymagania

    • minimum rok doświadczenia w roli business development w sektorze usług profesjonalnych, preferowane w organizacji o charakterze macierzowym
    • doświadczenie w pracy z danymi (MS Excel, Power BI lub inne narzędzia analityczne, SQL) i ich interpretacji w kontekście działań sprzedażowych
    • zrozumienie specyfiki rynku usług profesjonalnych i wyzwań biznesowych klientów
    • doświadczenie w przygotowywaniu treści sprzedażowych i materiałów ofertowych
    • umiejętności prowadzenia projektów z wieloma interesariuszami
    • doświadczenie w pracy z zespołem, wielozadaniowość
    • samodzielność, dokładność i odpowiedzialność za terminową realizację zadań
    • dobra znajomość j. angielskiego w środowisku biznesowym

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • realizacja działań business development dla wybranych linii serwisowych i sektorów
    • monitorowanie działań sprzedażowych, opracowanie danych i raportów wynikowych
    • prowadzenie pipeline’u sprzedażowego
    • przygotowanie insightów wspierających business development: analiza danych rynkowych, wykorzystanie baz zewnętrznych i narzędzi AI w researchu
    • wspieranie zespołów doradczych w procesie ofertowania i przygotowywaniu prezentacji dla klientów
    • opracowywanie materiałów sprzedażowych
    • organizowanie spotkań wewnętrznych, współpraca z Account Leadami i zespołami doradztwa
    • współpraca projektowa z innymi zespołami w Dziale Clients & Markets

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
    • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
    • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
    • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
    • udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
    • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
    • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
    • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

    Poznaj lepiej zespół

    Zespół Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.

    Aplikuj
    © 2025 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.