Asystent/ka w Kancelarii Ogólnej (Mailing Room)

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model pracy

    stacjonarny

  • Sprawdź nasze wymagania

    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1)
    • Szybkość i skuteczność w działaniu
    • Wielozadaniowość, odpowiedzialność i zaangażowanie
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Otwartość i komunikacja
    • Proaktywne podejście i nastawienie na rozwiązanie problemów oraz innowacyjność
    • Chęć uczenia się i rozwoju
    • Umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych
    • Znajomość pakietu MS Office
    • Umiejętność zarządzania przepływem informacji
    • Samodzielność i dobra organizacji pracy własnej, dokładność i terminowość
    • Wysoka kultura osobista, optymizm, zdolności interpersonalne

     

    Mile widziane

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku (kancelaria, biuro podawcze, dział administracji lub logistyki dokumentów)
    • Doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym lub międzynarodowym

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą (przyjmowanie, rejestrowanie, dystrybucja)
    • Obsługa przesyłek przychodzących i wychodzących, w tym nadawanie listów poleconych, paczek oraz dokumentów zgodnie z ustalonym procesem godzinowym
    • Zapewnienie terminowego dostarczenia przesyłek do odbiorców,
    • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu dokumentów oraz wymiany informacji, prowadzenie bieżącej korespondencji ze współpracownikami oraz innymi podmiotami
    • Współpraca z dostawcami, w szczególności z Pocztą Polską oraz firmami kurierskimi - współpraca bieżąca i operacyjna
    • Obsługa skrzynki funkcyjnej działu, kierowanie przychodzącej korespondencji do odpowiednich departamentów w Firmie
    • Realizacja zamówienia opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych, koordynacja dostaw
    • Powadzenie procesów reklamacyjnych dotyczących usług pocztowych i kurierskich, zarówno wewnątrz organizacji jak i u dostawców usług
    • Nadzór nad prawidłowym przygotowywaniem dokumentacji wysyłkowej oraz zbieranie danych na potrzeby dalszego rozliczania kosztów przesyłek
    • Utrzymywane porządku w Mailing Roomie
    • Raportowanie do przełożonego o stanie realizacji zadań oraz zgłaszanie potrzeb i usprawnień

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
    • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
    • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
    • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
    • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
    • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

    Poznaj lepiej zespół

    Zespół Administracji dba o to, aby miło i efektywnie pracowało się w naszych biurach. Zajmujemy się wsparciem administracyjnym naszych zespołów, obsługą recepcji, kontaktem z gośćmi KPMG, zarządzaniem powierzchniami biurowymi, w tym m.in. współpracą z zarządcami budynków i dostawcami usług serwisowych.

    Aplikuj
    © 2025 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.