Assistant - IT Help Desk

  • Model pracy

    Hybrydowy 

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Sprawdź nasze wymagania

    • doświadczenie w obsłudze zgłoszeń wsparcia technicznego
    • znajomość systemów operacyjnych Windows 10/11 oraz narzędzi Office 365
    • umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym (laptopy)
    • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
    • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe informatyczne
    • znajomość języka angielskiego B2

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w systemie ServiceDesk
    • iagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym (laptopy)
    • instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania
    • udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom
    • monitorowanie i utrzymanie infrastruktury IT
    • tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i rozwiązań technicznych (ServiceDesk)

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • pracę hybrydową
    • możliwość doskonalenia swoich umiejętności pod okiem profesjonalistów
    • szansę na szybki rozwój zawodowy w zakresie IT 
    • finansowanie kwalifikacji zawodowych – wesprzemy Cię w zdobywaniu kwalifikacji zawodowych i certyfikacji m.in. CISA, OSCP, CPSA, CISM, CEH, CREST i CSSA
    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
    • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
    • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
    • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
    • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
    • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
    • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach 

    Nasz proces rekrutacyjny

    Poznaj lepiej zespół

    Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych.

    Aplikuj
    ©2025 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.