Assistant - IT Help Desk
Hybrydowy
Gdańsk
Sprawdź nasze wymagania
- znajomość pakietu Office (MS Outlook, Teams, Word, Excel) oraz systemów MS Windows
- co najmniej podstawowa znajomość AD/DNS/DHCP oraz sieci LAN
- dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
- znajomość obsługi systemów ticketowych (Service Desk)
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na co najmniej swobodne czytanie dokumentacji technicznej
- wysoka samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy
- szybkie przyswajanie wiedzy
- umiejętność pracy w zespole
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- działanie operacyjne w ramach pierwszej linia wsparcia dla pracowników biura
- przygotowywanie, wydawanie i ewidencja laptopów
- wsparcie pracowników biura w codziennej pracy
- bieżące uzupełnianie dokumentacji technicznej
- współpraca z zespołami technicznymi celem rozwiązywania zgłoszonych problemów
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- pracę hybrydową
- możliwość doskonalenia swoich umiejętności pod okiem profesjonalistów
- szansę na szybki rozwój zawodowy w zakresie IT
- finansowanie kwalifikacji zawodowych – wesprzemy Cię w zdobywaniu kwalifikacji zawodowych i certyfikacji m.in. CISA, OSCP, CPSA, CISM, CEH, CREST i CSSA
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
- prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach
Nasz proces rekrutacyjny
Poznaj lepiej zespół
Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych.
©2024 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG
składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką
angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.