Application Administrator - IT Software Engineering​

  • Model pracy

    Hybrydowy/zdalny

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Sprawdź nasze wymagania

    • znajomość specyfiki pracy i doświadczenie w konfiguracji, administrowaniu oraz obsłudze oprogramowania klasy ERP np. Enova, Symfonia, MS Business Central
    • wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
    • minimum roczne doświadczenie w pracy w zarządzaniu systemem Enova lub pokrewnym
    • dobra znajomość systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
    • podstawowa znajomość relacyjnych baz danych
    • znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
    • umiejętność pracy w grupie
    • otwartość, komunikatywność
    • innowacyjność i kreatywność przy wdrażaniu nowych rozwiązań
    • mile widziana znajomość środowiska chmurowego MS Azure
    • wsparcie integracji systemu Enova z pozostałymi systemami

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • administrowanie systemem Enova, Symfonia, Business Central (parametryzacja, konfiguracja, testowanie i optymalizacja środowisk)
    • analiza potrzeb rozwojowych systemu pod kątem wymagań użytkowników
    • wsparcie i szkolenia użytkowników końcowych
    • koordynowanie oraz nadzorowanie przyszłych projektów wdrożeniowych
    • zarządzanie użytkownikami i ich prawami dostępu
    • kontakt z partnerem Enova w zakresie wprowadzanych modyfikacji i rozwiązań

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • hybrydowy lub zdalny model pracy 
    • finansowanie kwalifikacji zawodowych
    • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
    • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
    • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
    • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
    • udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
    • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
    • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne 

    Nasz proces rekrutacyjny

    Poznaj lepiej zespół

    Zespół IT Software Engineering odpowiada za budowanie rozwiązań wspierających pracowników KPMG w Polsce i regionie CEE. Nasze portfolio składa się z wielu systemów i aplikacji, które wspierają Audyt i inne jednostki biznesowe w ich codziennych obowiązkach. Dołączając do naszego zespołu, będziesz aktywnie uczestniczyć w cyfrowej transformacji KPMG. 

    Aplikuj
    © 2024 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.