Administration Junior Assistant

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model pracy

    Hybrydowy

  • Sprawdź nasze wymagania

    • Umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych
    • Znajomość pakietu MS Office w tym bardzo dobra znajomość Excel
    • Bardzo dobra znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2
    • Umiejętność zarządzania przepływem informacji
    • Wielozadaniowość, odpowiedzialność i zaangażowanie
    • Samodzielność i dobra organizacji pracy własnej, dokładność
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Postawa nastawiana na rozwiązanie problemów, stała chęć uczenia się
    • Zdolności interpersonalne i wysoka kultura osobista

    Mile widziane:

    • Pierwsze doświadczenie w obszarze administracji biurowej
    • Prawo Jazdy​

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • Wsparcie w realizacji zadań Działu Administracji
    • Zarządzanie zgłoszeniami od pracowników oraz koordynowanie bieżących spraw w departamencie (np. obsługa zgłoszeń napraw i serwisów do zarządcy budynku, zgłaszania nowych użytkowników parkingu)
    • Obsługa skrzynki mailowej działu
    • Organizacja wyjazdów służbowych (rezerwacje hoteli) i rozliczanie wydatków kosztowych
    • Wsparcie współpracy z pośrednikiem przewozowym, obsługa zgłoszeń, sprawdzanie cotygodniowych raportów przejazdów, dodawanie raportów do narzędzia „workflow” rozliczenia faktur dla przejazdów zgodnie z opracowanym procesem
    • Wsparcie działań związanych z zamówieniami i współpracy z dostawcami - koordynacja dostaw, serwisów, umów, przegląd rynku, poszukiwanie najlepszych ofert, negocjowanie warunków, przygotowywanie zestawienia ofert
    • Sporządzanie raportów, sprawozdań z postępów realizacji prowadzonych projektów
    • Wspieranie w działaniach archiwizacji dokumentów-współpraca z zewnętrznym archiwum, nadzorowanie procesów, pilnowanie rozliczeń
    • Wsparcie techniczno-logistyczne przy organizacji eventów wewnętrznych (przydatne będzie posiadanie prawa jazdy)
    • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
    • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
    • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
    • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
    • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
    • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
    • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

    Nasz proces rekrutacyjny

    Poznaj lepiej zespół

    Zespół Administracji dba o to, aby miło i efektywnie pracowało się w naszych biurach. Zajmujemy się wsparciem administracyjnym naszych zespołów, obsługą recepcji, kontaktem z gośćmi KPMG, zarządzaniem powierzchniami biurowymi, w tym m.in. współpracą z zarządcami budynków i dostawcami usług serwisowych.Aktualnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko Administration Junior Assistant

    Aplikuj
    KPMG Sp. z o.o., departament People&Culture, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa ©2024 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone. Nazwa i logo KPMG są znakami towarowymi używanymi na podstawie licencji przez niezależne firmy członkowskie globalnej organizacji KPMG.