Employer Branding Specialist

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model pracy

    Hybrydowy

  • Sprawdź nasze wymagania

    • minimum 5 lat doświadczenia w Employer Brandingu zdobytego w agencji lub obszarze usług profesjonalnych, konsultingu, finansów, bankowości albo IT/Technology
    • praktyczne doświadczenie w prowadzeniu działań skierowanych do kandydatów z doświadczeniem
    • znajomość kanałów, mediów i narzędzi dotarcia do kandydatów z doświadczeniem, studentów, absolwentów i kandydatów IT/tech
    • doświadczenie w organizowaniu eventów
    • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
    • doświadczenie w tworzeniu contentu i prowadzeniu komunikacji online w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn)
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • samodzielność w działaniu, kreatywność i proaktywność
    • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obszarze digital – SEO, SEM, social network ads

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • udział w tworzeniu i rozwoju strategii Employer Branding
    • projekty i kampanie rekrutacyjno-wizerunkowe skierowane do kandydatów entry level i kandydatów z doświadczeniem
    • tworzenie contentu i zarządzanie kanałami social media
    • organizacja eventów skierowanych do kandydatów
    • rozwój narzędzi wspierających działania EB i rekrutację kandydatów
    • wsparcie obszaru EB digital, w tym kampanie Google Ads, Meta Ads, LinkedIn
    • koordynacja programów rekrutacyjno-wizerunkowych
    • tworzenie materiałów informacyjnych oraz promocyjnych we współpracy z zespołem graficznym
    • śledzenie nowych trendów, narzędzi, kanałów komunikacji oraz monitorowanie rynku w obszarze EB

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • hybrydowy model pracy
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
    • atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, pakiet kafeteryjny, bony okolicznościowe
    • możliwość zaangażowania się w różnorodne formy wolontariatu pracowniczego oraz program grantowy wspierający zgłaszane przez pracowników inicjatywy
    • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

    Poznaj lepiej zespół

    W zespole Employer Branding & Employee Experience zajmujemy się budowaniem wizerunku atrakcyjnego pracodawcy wśród kandydatów oraz pracowników. Tworzymy kompleksowe rozwiązania, w tym strategie EB, realizujemy kampanie i programy wizerunkowo-rekrutacyjne. Przygotowujemy materiały promocyjne, zarządzamy komunikacją w mediach społecznościowych, wypracowujemy nowe rozwiązania wspierające rekrutację, tworzymy aplikacje i strony karierowe. Dbamy również o zadowolenie i budowanie zaangażowania naszych pracowników realizując działania z obszaru Employee Experience/Internal EB.

    Aplikuj
    © 2025 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.