Praktyki – Clients and Markets

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model pracy

    Hybrydowy

  • Sprawdź nasze wymagania

    • Student(ka) min. 3 roku lub absolwent(ka) kierunków: ekonomicznych, zarządzania, marketingu lub pokrewnych
    • dostępność w wymiarze 40 godzin/tyg.
    • zainteresowanie biznesem, marketingiem/digital marketingiem, komunikacją
    • znajomość pakietu MS Office (Excel i PowerPoint), mile widziane podstawy Power BI lub SQL
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • umiejętność tworzenia tekstów
    • dobra organizacja pracy, dokładność
    • chęć uczenia się i angażowania w różnorodne projekty
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego w środowisku biznesowym

    Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

    • wsparcie w tworzeniu analiz, zestawień i prezentacji
    • research rynkowy, przygotowywanie materiałów informacyjnych i sprzedażowych
    • wsparcie w tworzeniu kampanii e-marketingowych
    • wsparcie w organizacji wydarzeń biznesowych
    • wsparcie w działaniach komunikacyjnych
    • wsparcie administracyjne w bieżących projektach marketingowych

    Zobacz, co mamy dla Ciebie

    • płatne praktyki (umowa zlecenie)
    • służbowy iPhone i laptop
    • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed, Pluralsight​ i LinkedIn Learning oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
    • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
    • kartę MultiSport – rozwijaj swoje pasje i aktywnie spędzaj czas
    • platformę Mindgram – zadbaj o swój wellbeing i rozwój osobisty
    • program poleceń – otrzymasz bonus finansowy za rekomendację znajomych do pracy/na praktyki w naszej firmie
    • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
    • zaświadczenie potwierdzające udział w praktykach

    Poznaj lepiej zespół

    Zespół Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.

    Aplikuj
    © 2025 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.