Junior Support Engineer - Tax Technology
hybrydowy
Warszawa
Sprawdź nasze wymagania
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- biegła znajomość języka angielskiego (w tym słownictwo techniczne)
- doświadczenie w pracy w zespole technologicznym
Mile widziane:
- certyfikacja Azure Fundamentals
- znajomość tematyki e-podpisów
Odkryj zadania, które czekają na Ciebie
- support aplikacji webowych (m.in. terminowe i jakościowe udzielanie wsparcia dla użytkowników aplikacji jako reprezenant zespołu supportowego)
- udział w procesie wdrożenia nowych wersji aplikacji na środowisko chmurowe KPMG (m.in. przygotowywanie wraz z Lead Developerem listy wymaganych modyfikacji do wprowadzenia przez Administratorów środowisk KPMG)
- współpraca z zespołem Analityków Biznesowych, Deweloperów, Architektów aplikacji i Architektów IT na różnych projektach usprawnień infrastruktury technologicznej KPMG
Zobacz, co mamy dla Ciebie
- pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
- stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
Nasz proces rekrutacyjny
Poznaj lepiej zespół
Obszar Supportu w ramach Tax Technology w KPMG w Polsce – czym się zajmujemy?
Uruchomienie produkcyjne nowej aplikacji to nie koniec zadań jakie realizujemy w zespole Tax Technology. Konsultanci obszaru Supportu pomagają nowym użytkownikom w płynnym wdrożeniu się w funkcjonalności aplikacji Tax Tech, odpowiadają na zgłoszenia z pytaniami lub potencjalnymi błędami, a także przygotowują dodatkowe materiały wspierające. Dodatkowo Konsultanci Obszaru Supportu ściśle współpracują z zespołem deweloperskim i administratorami środowisk IT nad ciągłym doskonaleniu procesu wdrożeń aplikacji Tax Tech na środowiska KPMG i dostosowaniem ich do zmieniających się wymogów dotyczących architektury IT.
© 2024 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.